Truth Be Told (Are You Sleeping)

Dizi, babalarının ölümünün ardındaki gizemi çözmeye çalışan bir ailenin hikayesini konu ediyor. İkiz kardeşler Cosie ve Lanie’nin babaları b...

2019   -   Suç - Drama - Gerilim   -  
7.1
7.0
453
-  7.0 / 10.0 (14589 oy)
16 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
@ezgimelody 5 ay önce
Tek kelimeyle Süperdi ✌?
@aylocruel 6 ay önce
dizi çok güzeldi az ilgi görmüş diye şüphe etmeyin izlemeye değer oyunculuklar hikaye çok etkileyici bu arada şimdiden lanie seni god dame yani ... [Devamını gör..]
dizi çok güzeldi az ilgi görmüş diye şüphe etmeyin izlemeye değer oyunculuklar hikaye çok etkileyici
bu arada şimdiden lanie seni god dame yani
@arda11 9 ay önce
WW: jesse get back to work
1 yanıtı görüntüle
@baharlk 9 ay önce
Dizi güzel ve akıcı izleyebilirsiniz.
@emirberk39 9 ay önce
İlk 3 bölüm gayet iyi izlenir fazla hızlı ilerlemiyor o yüzden olayları anlayarak izlemek önemli devam edicem
@bukrek 9 ay önce
şu alt yazıyı bir türlü sevemedim, umarım Dublaj gelir ?
@fake love 10 ay önce
Izleyenler nasıl olduğunu yazabilir mi?
@senalolo 10 ay önce
Kadro çok iyi seinfeld bitti bitecek bunu seyredeceğim hemen ardından bu arada izleyen arkadaşlar ufak bi yorum bırakabilir mi nasıl olduğuna dair... [Devamını gör..]
Kadro çok iyi seinfeld bitti bitecek bunu seyredeceğim hemen ardından bu arada izleyen arkadaşlar ufak bi yorum bırakabilir mi nasıl olduğuna dair
@sadie dunhill 10 ay önce
jesse pinkman reis izliyeceğim

Oyuncular